Projekt byl zpracován v aplikaci Book Creator a představuje základy modelování 3D grafiky v programu Blender
Na první pohled se může 3D grafika zdát obtížná, obzvláště s množstvím věcí, se kterými se při tvorbě musí počítat. Tato knížka proto začíná od základů v bezplatném softwaru Blender, a je tak ideální pro kohokoliv, kdo by se chtěl pustit do 3D grafiky.
Provede vás těmi nejpodstatnějšími principy, které jsou při tvorbě naprosto nezbytné. Je také obohacená o různé tipy, doprovodná videa a názorný příklad, který můžete při čtení následovat a sami si tak veškeré funkce vyzkoušet.
Doufáme, že vás tato knížka s 3D grafikou více sblíží. Bavte se a tvořte!
Odkaz na výslednou knihu: Ten správný blend
Autoři projektu: Marcel Křesadlo, Vojtěch Skala
Číslo projektu: 10-2024/2025