Studentské projekty
Rok 2022

Rok 2022

V akademickém roce 2021/2022 je předmět Moderní technologie ve vzdělávání realizován v letním semestru 2021 opět včetně studentské soutěže. Nejlepší projekty, které vybrala hodnoticí komise, budou odměněny stipendiem z finančních prostředků získaných v rámci Otevřené výzvy.

Komise se věnovala hodnocení projektu ve dnech 30. 5. – 6. 6. 2022.

Složení hodnoticí komise pro rok 2022

PhDr. Lucie Rohlíková, Ph.D. – garantka předmětu KPG/MTV

Mgr. Tomáš Průcha – vyučující předmětu KPG/MTV

RNDr. Michal Černý – přednášející a host z Katedry informačních studií a knihovnictví Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně

Mgr. Jan Topinka – přednášející a host, vedoucí Oddělení koncepce celoživotního a distančního vzdělávání ZČU

Nejlepší projekty v roce 2022

Těchto deset projektů komise vyhodnotila jako nejlepší. Nejedná se o pořadí – všichni studenti, kteří pracovali na těchto deseti projektech získalo stipendium 2600,- Kč. Gratulujeme!

Výukový materiál pro ukrajinské děti
Denisa Králová, Lucie Bláhová, Adéla Karfusová, Khrystyna Sabov

Interaktivní učebnice Afrika
Karel Majer, Eliška Hránková, Jakub Kopáček, Zuzana Kolářová, Ondřej Brechličuk, Markéta Nevařilová

Výukové video – Poslední Přemyslovci
Eliška Šmídtová, Veronika Kytková

Dějepisná vzdělávací hra
Roman Ludvík, Tomáš Zahradník

Interaktivní učebnice matematiky
Michaela Londová, Filip Sedlačko, Libor Šmíd, Milan Koptyš, Ondřej Vojtěch

E-kniha: Buřiči
Barbora Kašáková, Natálie Nguyenová, Pavla Vítková

Výukové video uměleckého směru romantismus
Tereza Rybáková, Kristýna Kaslová, Tomáš Gruber

Dějepis na plakátech
Václav Majer, Naty Patáková, Naty Budilová

Infografika na téma algoritmizace
Ivana Vančurová

Orientační běh s QR kódy na zámky Lockee.fr
Tomáš Macoun, Jiří Brabec

Únikové hry

Následující únikové hry byly vytvořeny v době distanční výuky pro žáky 4. třídy základní školy za účelem procvičování probírané látky z českého jazyka a matematiky.…
Více informací o projektu

Dějepisná vzdělávací hra

Cílem je pomoci studentům zopakovat si látku zábavnou formouVelká francouzská revoluce a Husitské válkyMožnost přidat další historická obdobíVyužívá koncept alternativní historiePrincipy gamifikace: příběh, ukazatele postupu,…
Více informací o projektu

E-kniha: Buřiči

Tento projekt je zaměřený na tvorbu e-knihy v programu Book Creator. Tématem knihy jsou Buřiči. Naším záměrem je představit středoškolákům tvorbu anarchistických buřičů zábavnou formou. Dále…
Více informací o projektu

Filmový zápasník

Filmová zápasník je můj blog zacílený učitele a na podporu filmové výuky na školách. Blog obsahuje stručné dějiny filmu, základní přehled filmů a režisérů, úkoly…
Více informací o projektu